Ordbruden

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Och vi samlade casch till en ko och hånglade i tältet när alla sov

Av Ordbruden - 27 januari 2011 22:00

Sommaren 2009.

Var den bästa i mitt liv, hittills:

1. Jag blev kär.

2. Jag blev tillsammans med han jag var kär i.

3. Magen kändes som sodastreamad oboy när jag var med han jag blivit tillsammans med som jag var kär i.

4. Jag hade massa uppvisningar och sjöng och dansade tills mina fötter och stämband glödde.

5. Jag var väldigt snygg.

6. Jag kunde lägga suddigummin i gropen där min axel blir till hals.

7. Jag var sjukt rädd för hur mycket jag kände för han jag var kär i.

8. Han jag var kär i visade att jag inte behövde vara rädd.

9. Jag hällde juice på min kusins boyfriend, för att göra bra första intryck.

10. Jag såg min kusin bada naken för tjugo kronor mitt i natten, pengar han aldrig fick.

11. Jag åkte till Sämsjöborg:


  12. Jag åkte dit med en person som betytt väldigt mycket för mig genom alla år.

13. Jag slog ner en skylt med en slägga, vilket visar att jag var mycket handelskraftig.


 

14. Jag lärde mig att aldrig, aldrig, aldrig någonsin lite på Josef som lovade att hålla fast mig i mina ben när jag bara skulle tvätta håret.

15. Jag hade sockerkakakrig med Agnes och fick saft i håret, det tyckte jag om.

16. Dessutom hade jag episkt små men snygga bröst


  17. Ge alltid igen!

18. Måns är söt.


  19. Jag började prata med Terese (L)

20. Rättare sagt, jag började tigga massage av Terese (a)

21. Jag såg många vackra själar slängas i sjön, fick kommentaren när jag skulle hjälpa Agnes: "Flytta på dig, slänger vi i dig dödar Adam oss".


  22. Jag satt lääänge tillsammans med fina människor på kvällarna och spelade kort och pratade och sjöng, TERESE JAG HAR VISST HÖRT DIG SJUNGA FFS KOM JAG PÅ NU!! Lite internt.


  23. Jag paddlade kanot. Inget konstigt aaaaaaalls.


  24. Jag fick en puss av fina Anna som var snäppet skitigare än mig.

25. Jag vann i gyttjebrottning, självklaaaaart.


  26. Gyttjebrottning = gemenskap och kärlek, av bilderna att döma... (L)


  27. Vi hade Sämsjöborgsslaget, jag är säker på att vi vann. Helt övertygad.

28. Jag skreksjöng My heart will go on, under hela kriget. Just in case you know, ifall vi nu skulle drunkna och dö.

29. Jag har alltid vart väldigt dramatisk...


  30. Jag älskar bilden, inte för att den är suddig utan för att någon precis fått mitt ansiktsuttryck på precis hur jag kände när han killen till höger, som jag då var väääldigt kär i, så kärleksfullt kommit och slängt i mig och att tjejen på bryggan till vänster som jag tycker om vääääldigt mycket ser så himla happy ut. Och att mitt ansiktsuttryck säger: "Jag ska döda dig långsamt i Tibro!"

31. Jag övertygade alla så gott jag kunde att det var JAG som hade slängt i Adam dock. Alla trodde på mig. Happyface!


  32. Jag gungade och KlaraUnderbara fotade denna spexiga aktivitet.


   

33. Jag gillade Måns väldigt mycket och gör det fortfarande. Vem kan säga nej till den huvudbonaden lixom.


  34. Jag gick på fest.

35. Vi tittade på 'the man in the mirror'

36. Jag är mycket stolt över min bildlek där ja.


  37. Jag tyckte väldigt mycket om hon på bilden och gör det fortfarande. Även om vi bor låååångt isär.


  38. Lägret var vårt, så var det bara.


Utöver allt samlade vi in casch till en ko så att en Indie fick bli mätt.

Och så hånglade jag rätt mycket, i ett tält, när jag egentligen skulle sova.

Och alla sa 'aaaaaaaaaaww' under bildspelet när en bild på mig och han kom upp.

Det var lite spexigt.

Min kamera gick sönder och mina jeans satt löst och var trasiga.

Det gör de inte nu.


Sen var jag både i Lysekil och hos Terese för första gången. Lekte med hennes hund i en myrväg och drog på konfaläger och badade med kläderna på tillsammans med finaste Eleonor. Och sen tror jag att jag blev godkänd och fick konfa mig också.


Men det mina vänner, det är en


helt annan historia! 







 
 
raghaad

raghaad

28 januari 2011 00:05

SV; tack du! :)

http://raghaad.blogg.se

 
agness

agness

28 januari 2011 00:09

finaste du,
det var vår tid, och jag vill ha mer tid med dig

http://baraagness.blogg.se

Ordbruden

28 januari 2011 15:21

en dag, en tid, någon annan stans
kommer det föralltid vara vi
och allt kommer
föralltid
vara
vårt

 
Ingen bild

lovisa

28 januari 2011 12:19

en underbar sommar med mkt roliga minnen va det;D

Ordbruden

28 januari 2011 15:21

Jag håller med till tusen.
Bara älskar bilden då ni kastar vatten! :D

 
Ingen bild

Terese

28 januari 2011 13:17

Sämsjöborg 2009 va bäst! När du har hört mig sjunaga en gång så behöver jag ju inte sjunga igen;) Jo, jag ska sjunga någon gång, det hat jag lovat dig. Med jag har inte sagt när. Vet du hur sommaren kommer bli? -UNDERBART ROLIG, VI KOMMER ÄGA HELA SOMMAREN!!:D

Ordbruden

28 januari 2011 15:20

Hela den sommaren var bäst.
Och joho, du lääär få sjunga igen. Du behöver inte sjunga bra, jag vill bara kunna spexa med någon och sjunga högt ;)
'Cause if one day you wake up and find that you're missing me'
(:

Lite bättre ändå.

 
sandra

sandra

28 januari 2011 14:20

Tack : ) min syster som är en duktig fotograf..

http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

 
Evelina B

Evelina B

28 januari 2011 18:07

SV: Jadå jag tycker det verkar helt säkert ^^ Jag är väldigt skeptisk till sådana sidor, men denna verkade helt okej. Och nu har jag ju fått mina första pengar :D

http://ebjorkdahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:52

No 90 Kleist - till er tjänst No 90 Kleist men bara så ni vet - jag kommer rymma härifrån      Börjar någon slags tolkning på vad som senare kommer att bli startskottet på Glöm inte bort mig-serien. Fotar Terese med pappersblommor fastklistra...

Av Ordbruden - 23 juni 2014 21:35

För att jag är livrädd För att jag inte skrivit på så länge För att Maja fortfarande längtar   Jag jobbar med ångest liksom så ofta i juli, är besatt av allt som är orange och låtsas att det är fredag när det egentligen är måndag. Deklarerar ...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:54

  Än finns det tusentals tårar kvar och de är dina att ge vem som helstDe är de dyrbaraste smycken du har så be aldrig om ursäkt igenPanikhänger med klassen, kan inte riktigt fatta att det kommer till ett slut. Allt är fint trots ett brev skrivet p...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:22

  Where there is desire there is gonna be a flameWhere there is a flame someone's bound to get burnedBut just because it burns doesn't mean you're gonna dieYou've gotta get up and try     Tar mig igenom skolstressen och dansar min sista dansu...

Av Ordbruden - 31 januari 2014 11:02


  When we all had new Iphones but no one had no one to call...   Det där jag inte tror kan hända - händer. Och han där jag inte tror finns - finns. För det där jag inte tror - tror visst på mig.   Brighton, UK. Vi åker dubbeldäckar...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards