Ordbruden

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Ordbruden - 5 februari 2011 15:28

Jag sa en gång att jag inte kan skriva poesi utan måste låna andras.

Jag hade fel.


 

OUTFIT!

EVERYONE GOES LIKE: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!

Hahahahah^^

Tror jag har på mig någon Body från BikBok.

En marinrandig topp med finig krage från typ H&M.

En jeanskjol från samma ställe.

Leggins och Tjocka knästrumpor från Lindex, om jag inte minns fel.

Vad jag hade för BH har jag glömt.

Men söt var jag i alla fall :D


Och jo, han är fortfarande den bästa:

  Fina, fina superhjälte.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards