Ordbruden

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ordbruden - 22 februari 2011 21:08

Jag skall nu erkänna någonting som får er alla att darra av skräck, bli yra, må lite illa. Jag ber härmed om ursäkt om någon måste kräkas och tappar allt förtroende för mig. Ursäkta och jag har ingen tillräcklig ursäkt till varför men jag känner att jag måste berätta detta för er, kära läsare:


JAG LÅNADE MIN MAMMAS


FACEBOOK PRECIS.


Jag vet. Jag skäms så otroligt.


Detta var inte för att vi stalkade några stackars små pojkar utan ansikten som vi kändes oss manade att titta upp. Nej, nej, vi sysslar inte med sådant, NEJ.

(Ni blev båda godkända av mor min, ni som jag inte precis skrev om!)


"Hur skall du göra nu?"

"Va? Med vad?"

"Du kan ju inte ha massa beundrare, det är ju straffbart."

"Du, då hade jag vart straffad för länge sedan."

Har jag inte redan blivit det då?


Det känns bättre nu efter att jag fått skriva av min skam och jag vet inte hur jag skall kunna gottgöra er och mig själv efter detta .


  En relativt nöjd  Fröken efter nattens alla bränder tillsammans med sin kompis Chokladmuffinsen."Jag kallar honom Leo."

Leo har mina vantar, fortfarande!

Han vill döda våra kval med fräna ord och skit moral ja riddar
Kato suddar ut vartenda spår av vilsenhet
tills vi bor i varsitt tvättmedelspaket


Jag bara älskar det där med tvättmedelspaketet.
HAHAHHAAHAHAAA.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards