Ordbruden

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Ordbruden - 27 februari 2011 15:45

Jag är en mycket seriös figur med båda fötterna stadigt på jorden.

Jag är alltigenomgod och ser alla människor i världen som mina bröder och systrar.

Jag är generös och delar gärna min godhet med andra.

Varje morgon tackar jag livet genom att göra en genomtänkt solhälsning.

När någon skämtar med mig ironiskt förstår jag inte vad det är som är roligt då jag inte förstår det fenomen att säga en sak men i själva verket mena någonting helt annat.


SNÄLLA, SÄG ATT DET DÄR


INTE ÄR SANT!


 

Tss, just kidding ;)

 

Av Ordbruden - 27 februari 2011 15:38

Are you thinking like me, of the laughing times.
Or all the sad and loving times?
Everything that's left of us is fading away!

Promise me to think of us, as a time so beautiful
Promise me to think of us, still bright, still colorful
Promise me to look back at us, as a time in your life, you enjoyed


 

Ja, det är en risk att skriva det.

Att lämna ut någonting sådant.

Som skär och svider likt uppskrapade knän.

Av torr asfalt.

Hjärter Dam: kommentera inte det här.

Jag måste få lära mig själv.

Men det tar emot.

Som fan.



There's more in my life to see you
I will be fine without you

Av Ordbruden - 27 februari 2011 15:21

Än en dag var jag någonstans utan att veta varför, mer än att det är förbannat trevligt att umgås!


Så, lördagen började med mat i Göteborg och liiiiite shopping för att sedan fortsätta med spårvagn till Svenska Mässan. Mässa på mässa, skulle man kunna säga ;)


But hey, let's just say that, våra platser var FRKN AWSM...

  Hahahhaha, tänkt vad avundsjuka alla hästintresserade figurer är just nu.

Jag som bara satt där och fick bra bilder.

Tsss ;)


Resan hem sen var i alla fall bäst.

Med djupa samtal med fina Frida.

Gah, sånt behövs oftare!

Av Ordbruden - 27 februari 2011 14:11

Fröken Torsdag


Recept på att göra en ointressant, sketen torsdag ännu mer ointressant och verka nästintill desperat:

  Man testar om det verkligen stämmer det som sägs, att chokladsåsen stelnar på glassen.

Hur det gick förra gången går att läsa om HÄR


  Nu blir det gissningstävling!

YEAHOOO!

Alltså, vart tror nu vi hittade vår tub?

Ehm?

Nej för fasen, det räcker inte att det står: OBS! FÖRVARAS EJ I KYLSKÅP, på fem ställen över hela flaskan.

Jaja, what to do. Det är så vi fungerar. Eller snarare inte fungerar.


  MEN, hör och häpna.

Efter diverse sekunder och tre puckon som stirrade på den oskyldiga bruna såsen med uppspärrade ögon så stelnade den ändå, till sist, som det var sagt.


Intressant?





Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards