Ordbruden

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Ordbruden - 9 mars 2011 22:34

 


HAPPYFACE!

Kan dock tyckas lite brutalt att jag blotade modellens huvud.

Men jag har ju en slags hatkärlek till modeller, går att läsa om HÄR.

Dessutom är det så jag fungerar.

Det är dessutom inte första gången jag säger så ikväll :/


Lite skumt också att jag kallar den för honom.

Kanske för att det hela skulle låta lite mer exotiskt och att ni alla skulle tro att jag väntade besök från en sinnessjuk man.

Hmm, tål att tänkas på.


Uppdate: insåg att jag nog skulle skrivit sinnessjuk snygg man. Fast nää, vi låter det vara som det är.

Av Ordbruden - 9 mars 2011 20:15

Ohyeas honey!

Idag la vi alla våra vältränade ben på ryggen för att få bra platser på gratiskonserten som skolan så omsorgsfullt fixat åt oss.

Hahaha, vem försöker jag lura  nu?^^,

Dessutom hamnade vi läängst bak.

Och tja, det var högst frivilligt ;)


  Och tja, vi var well happy :D


  Dessutom fick vi sätta betyg på alla låtar. Spexiiiigt! :D Cadillac fick högsta, såklart ;) Haha, Henke skrev små kommentarer till alla låtar^^, Så illa kul!

Klassiker.

Kondomlåten.

Gr8.

Svängig.

Hög.

Ingen text?


Till all you need is love, kondomlåten, fick vi så passande gratis kondomer. Och alla kom i mysig stämning och skrattade medhållande när 60tanten berättade om hur könssjukdomarna spred sig i takt med Janis Joplins piece of my heart.

  Och sen den stunden drogs inget annat än skämt om dessa fria gummigrejer.


"SÅ KAN DET GÅ!", skrek Fröken Svår och insåg precis hur hon saknat att prata om sig själv i tredje person.

Av Ordbruden - 9 mars 2011 20:00

Onsdag 2011-03-09




Spexigt!



Resultat:

 

                 

Av Ordbruden - 9 mars 2011 18:57

Åh.

Förmodligen vackraste musikvideon i världen.

Jag önskar den vore film.

Allra helst att jag skrev den.



Och jag som inte gråit på veckor svämmar över till den här.

Det där var inte sant.

Jag grät senast igår.

Också då till en film om spruckna drömmar.

Bara väldigt igenkännande.

Och vackert.


Men tja, det är väl så det kommer bli nu.

Antar jag.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards