Ordbruden

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ordbruden - 12 mars 2011 22:15

Eftersnack efter melodifestivalen:


Danny: "Jag känner mig tagen. Jag är nöjd. Jag har ju gjort det i globen."


??


HAHAHAHAHAAHAHAHA!

Av Ordbruden - 12 mars 2011 10:59

Yeah!

Fick ett mejl om att bilden var godkänd.

Temat på tävlingen är "kontraster".

Och tja, låt oss bara säga att jag fick till det rätt bra:

http://www.fototavling.nu/visa-bidrag.html?t=5&id=4340


Och till alla er puckon som INTE fattade det så är det INTE den här bilden jag tävlar med!

  Serious vs. Unserious.

Same passion for art.

Av Ordbruden - 12 mars 2011 10:50

Jag gillar att döpa mina rubriker efter låttitlar, uttrag ur låtar eller andra citat och poetiska saker.

Det tycker jag är fint.


Jag skall nu sparka igång den här dagen och plocka fram min symaskin och sy shorts, massa shorts! :D :D

Rensade min garderob med fina Maja i tisdags och hittade massa onödiga byxor och jeans som kommer passa perfekt som betydligt kortare, nu i sommar.

Frågan är bara, vilken läääääääängd...


Som sagt, ikväll kommer fina grabbs hit.

Det ser vi fram emot! :D


  Här är mitt careface.

We love it.


  Och här är mitt "jagförsökersesötutifallnågonsnyggingskullekolla" -face (:

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards