Ordbruden

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ordbruden - 20 mars 2011 20:36

  Vi kickade igång dagen runt åtta.

Hmm.

Det gick väl relativt bra.

Med tanke på kvällen innan.


 

Fröken mockade skit.

Vissa var avundsjuka på detta.

Never mind.

Det kändes bra.


 

Älskade ängel var med.


 

Och katten från Wiskasreklamen var myys.

Som vanligt.


  Bästa kusin.

Där hon trivs allra bäst.


  ...är ingenting jag har.

Hmm.

Cphäst.

Amanda jagade häst och skrapade med knäckebröd.

Kul.

Extremt.


  Därför ignorerar vi nu att hästen hon fick tag i, inte är samma som på bilden innan.

För det såg väl ingen i alla fall?

Eller?


  Andra låg och gottade sig i solen.

Så stört söt att de håller i varandras tassar!^^,


  När jag var mycket liten lyckades jag få en då väldigt stor häst att göra som jag ville.

Jag lastade honom.

Pussade på honom.

Fick honom att gå på tygel.

"Bally hatar ingen, han tycker inte om någon."

Bullshit.

Speciell, är han.

Men gammal kärlek, nej, den rostar aldrig.


  Wiskaskatten åt knäckebröd.

Skall man skratta eller gråta?

Så jäkla gulligt!^^,


Nu har min sääämbo åkt hem.

Det känns tomt.

Jag tänker dock gå och lägga mig.

Typ nu.

För tjena vad trött jag är efter denna superbraiga helg! :D

Av Ordbruden - 20 mars 2011 01:15

Fröken Lördag/Söndag


Dagen började med städning av rum.

Sedan kom fina Terese förbi och städningen fortsatte.

Jag städade hela huset och moder var rörd till tårar.

Tänk vad man kan muntar upp di gamle!


Efter en stund kom fina Majs.

Vå såg på Bröderna Lejonhjärta, åh, nostalgi.

Och gjorde oss sketsnygga!


Det sjappades iväg till lilla hålan V för att sedan fortsätta vidare till ännu mindre hålan L.

Där blev det trångt på en bänk och YATZYfrågor.

Hoppas ni har sett i rymden finns inga känsslor, annars är det inte kul.

Stackarn som Leo kallade för Bengt, frågade hur det gick.

"Bra", svarade jag och la ner resultatet i väskan.


"Det här är Maja, ni känner varandra."

"Jaha, är det Maja. Men, är det du som är Amanda?"

"Har vi träffats?"

^^,


OCH,  NU TILL NÅGOT EXTREMT SPÄNNANDE.

Hur fem människor kunda föröka sig till FEMTON!^^,

För jo, så gick det till :D


Vi åkte bil med Simon.

Honom hade vi aldrig träffat.

Eller jo, delar av oss.

För sådär en sju år sedan!!


Jargongen var extremt kul.

Samtalet i bilen lika så.

"STOOOOOOOOOOOPP!"

Och så svarade jag när hans mobil ringde.

SPEXIIIIGT!

"Vad han gör? Han åker bil med tre snygga, vältränade blondiner!"


  En hel hög med skor parkerades alltså i den Falkmanska hallen.


  Singstar stod på programmet och Frökens mamma kom upp och gav lite ordningsregler.

Max: "Åååååh vad Amanda tycker det här är pinsamt!!" ^^,


 

Linus: "Hur mycket popcorn har ni?"

Alla: "Inte tillräckligt för att täcka dina behov."

Internt.


        Leospecial! :D

Leo äter chokladbollar - Amanda kollar om Leo smakar choklad - Leo får lyckorus när Anders kittlar honom i hårbottnen. Hmmmm?

  Lika olika.

  Team Simon, Amanda, Leo, Maja, Anders, Linus och Victor. YAY!

  Klockren. Say no more.

  Sedan gjorde testosteronmonstren det de var bäst på: Lade sig i en stor, svettig hög.

 

Och visst var det kul att se hur människor kan föröka sig på bara några timmar.

Och visst hade vi helt cpkul!

Men visst var det också liiiite skönt när alla åkte hem och vi äääntligen fick sova ^^,

"Men sov så gott du och Terese då, om hon nu skulle sova hos dig?"

"Terse ja, det är min säääämbo :D"


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards