Ordbruden

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Ordbruden - 22 mars 2011 21:42


  "Får man verkligen skriva som sådant på sin blogg?!:O", tänker ni nu.

Och hmm.

JAAA?! :D


I alla fall, klasstid idag.

Benen i kors, ungdomsmottagningen på besök, stod det på veckoplaneringen.

Fyndigt värre ;)

Vi skulle alltså skriva slogans för att ungdomar skulle "på med gummit" som dom så spexigt kallade det ;)

Och tja, låt oss bara säga att vår var bäst, överlägset!


  Och inom loppet av några veckor har lärarna överröst oss med kondomer vid olika tillfällen.

Hmm.

Har samhällselever rykte om att vara extra lättfotade (som de sa förr i tiden), eller hur kommer detta sig?^^

I alla fall, alltid kul och tjena vilka skämt man kan dra med dem :D :D


Och när vi kom ut var det VÅR :D'

Fröken var i extas! :D


   Dessutom, pannkakor till lunch.

YEEEAAAH! :D

Majs kände sig liiiiiite uttittad.

Någon som förstår varför? Någon?


Och än en gång slutade det med att Fröken Svår satt framme vid tavlan.

Lärare är överskattade, jag säger då bara det.


  Men jag behövde inte känna mig ensam då goa gubbar och gummor joinade mig där framför hela världen!


END OF AN EXTRAORDINARY DAY!! :D

Everyday is SP-day ;)

Av Ordbruden - 22 mars 2011 21:37

För att spexa till det lite så ni inte tar för givet att jag alltid har tvätt i bakgrunden på mina outfitbilder:


  Ja tänk vad man kan hitta istället :D


"Hon är så oförutsägbar den där Fröken", tänker ni nu.


Och tja.

På min vältränade kropp (hahahahahaha!) har jag en svart topp från H&M och till det Röda tulpanbyxor från Veromoda, köpta för 20ÅR SEDAN! (Här användes de senast!)

Till detta även ett svart, flätat skärp från Lindex.


Och så tja, en mother i bakgrunden då.

Hmmmmm?

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards