Ordbruden

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ordbruden - 2 april 2011 18:48

Amanda till lillebror: "Jag mår så himla illa!"

Lillebror: "Varför då?"

Amanda: "Jag vet inte. Jag är väl gravid eller något."

Lillebror: "Precis. Som att du haft sex de senaste veckorna då eller?"

Amanda: "Det vet väl du ingenting om eller?"

Lillebror: "Nej men jag kan ju tänka mig. Och du, lesbiskt sex räknas inte. Så näe, du är nog inte gravid."


Och med det önskar vi er alla en fortsatt trevlig lördagkväll!(:

Av Ordbruden - 2 april 2011 18:10

Dag 14.

So excitet, just can't hide it


On wednesday, this girl and I:

 

Will take a flight to:

 

And buy:

 

And watch:

 

And it all makes me be like:

 

And that's just


fanfuckingtastic!


Av Ordbruden - 2 april 2011 17:15

Idag är det lördag.

Det var det i alla fall senaste gången jag kollade (:

Och idag för ett år sedan åkte jag, dåvarande pojkvän, broder, moder och fader på vår första skidsemester till Lofsdalen.

Och som jag sa var det den första och ABSOLUT DEN SISTA!

Nääej, aldrig igen!


Nu sitter jag är skriver en bokanalys på Engelska.

"Tänk vad hon kan den dära", tänker ni nu.

Och så blev jag lite skenförälskad i Tyler Ward!

Har ingen aning om hur snubben ser ut eller vem han är.

Men han har ett grymt coveralbum med PRECIS mina favoriter.

JAAAAAA!

Tyler Ward – Tyler Ward Covers, Volume 1

Därför langade jag det här, det var väl generöst! :O


Jag skall blogga om gårdagen senare, i ett annat liv eventuellt.

För den var spontan och asgrym!

Ikväll blir också asgrymt.

Det är lite så vi fungerar.

Asgrymt lixom ;)

Dessutom måste jag skynda mig med listan och skriva om någonting jag ser fram emot, för fasen, DET HÄNDER PÅ ONSDAG!! :D


  Dessutom egoboostar jag själv här och lyssnar till alla tårar som faller från era ögon när ni ser hur otroligt seriöst snygg jag är.

"People will see me and cry", som Irene Cara hade sagt ;)

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards