Ordbruden

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ordbruden - 3 april 2011 13:48

"Jaha, och vad är det då?", tänker ni nu.

"TORRSCHAMPO FFS!", svarar jag då och gör en tysk remix på en dans jag lärde mig i unga år (?!).


  Mitt nya ser ut såhär, typ.

Och det är fett bra!

För det blir inte mjöligt först, som många andra historier^^,

Dessutom var det gratis, i alla fall just då.

Och gratis är gött.

OCH NEJ FÖR FAN, jag snodde det inte!

Det låg i en såndär goodiebag, som det så fint kallas på bloggspråk.

Själv kallar jag det AWESOME! :D


Nu skall jag, Julia Sheer och Tylar Ward skriva en bok.

Ett vinnande koncept, skulle jag vilja säga.


Och om nu någon av misstag skulle undra vadan denna spexiga outfit så kan jag tala om att det är precis så jag och SnyggMaja skall gå runt i sommar :D

Så jävla hett! :D


Ett tag funderade jag på att låta min lugg växa ut.

Fast NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards