Ordbruden

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Ordbruden - 14 april 2011 18:02

Om ni får gissa vilt, gissa då vart dessa två snyggingar skall den 16 september:

  Göteborgs konserthus, okey, den va lätt.

Det står ju faktiskt i rubriken.

Men, den här då, gissa vem vi skall se:


  WINNERBÄCK! ÅH! ÄLSKADE!


WINNERBÄCK!!!!


Och alla jävlar som inte trodde han kunde le, titta bara på bilden där!

Hah! Så glad blev han när han hörde att jag och Leopoldo skulle komma och titta på premiärdatumet!! :D :D

Av Ordbruden - 14 april 2011 17:47

Erik fick utdrag från min bok upplästa för sig ute på bryggan, tidigare idag.

Utvalda delar, såklart.

Som jag många glömt att jag skrivit.


"Du är ritkigt bra på det där."

"Visst är jag!"

Och så ett happyface på det.

Sedan bröt ett asgarv ut istället, över min uppriktighet som uppmärksammades av honom.


Åh vad jag haft kul idag!

 

Hemliga resor uppskattas dessutom.

Sådana får vi många av, på samhällsprogrammet.

Jävligt kul program det där.

Dessutom blir vi ju smarta.

Men det är en annan historia

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards