Ordbruden

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Ordbruden - 16 april 2011 22:33

Klockren fras.

Låten är lycka.

Hela Wicked-soundtracken går på repeat.

Lite skadad kanske....


the trouble with schools is
they always try to teach the wrong lesson
believe me, i've been kicked out of enough of them to know
they want you to become less callow, less shallow
but i say: "why invite stress in?"
stop studying strife
and learn to life "the unexamined life"


Dancing Through Life - Original Cast


 

So, let's just love it! :D

Av Ordbruden - 16 april 2011 22:20

Åh, vår.

Åh, vitsippor.

Åh, min bror är grym på att sjunga.

Åh, Wicked of Oz<3.


 

Haha, jag sov med vitisar sippisar inatt (A)

Och nu har jag fixat finiga paket tills imorgon.

Sådär härligt planerad.... NOT!

Av Ordbruden - 16 april 2011 22:12

Härom dagen kom min moder hem med en present till mig.


Åh, Manda var WELL HAPPY!

 

Yeah! Nya laktostabletter!

Så hon bryr sig om mig min moder, hon är bra hon ;*

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards