Ordbruden

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ordbruden - 19 april 2011 22:30

Tisdag 19 April


Talang 2011


Dagen tillbringades med nya och gamla vänner.

Åh, precis då känner jag mig riktigt hemma!

Och jag ursäktar för smått dålig kvalité på bilden, men var tvungen att minska formatet...

Men ljudet är okej och det är ju det viktigaste i alla fall!



Outfit


  Svart tunikatopp: Carlings

Röda älskade shorts: Från Majas garderob ;) Ursprungligen Gina Tricot

Blommiga leggins: Lindex

Supermanconverse: Converse - London


  In my hair: Inbakade flätor, ovanifrån och neråt + Rödprickigt hårband från Azzezorize - London.

And on my lips: RÖTT LÄPPSTIFT!


  Dessutom är det på tiden att jag presenterar mina nya älsklingar från er.

Direktimporterade, sprillans nya från London.

Superman, yeah, that's me.

Av Ordbruden - 19 april 2011 11:40

du är som du är
men jag blir tragisk i ditt sällskap
men det får stå för mig
för hela världen verkar älska dig


och jag kan inte se dig i ögonen
längre

  Du och jag vi har krossat varandra
vi talar inte längre samma språk
vi följt vägarna tillbaka i olika spår


Våra viljor är mer än bara ord
och orden är starkare än betydelsen
våra tankar skiftar i olika färger igen


livet likt en parodi
av en melankolisk sorglig konstnärssjäl
tur att sanningen är större än så
man blir mörkrädd när man ser sig om


och jag kan inte se dig i ögonen
längre


Oskar Gyllenhammar – Krossat varandra

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards