Ordbruden

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ordbruden - 30 april 2011 21:15

Lördag den 30 april började med en rejäl städning av Fröken Svårs rum.

Senare sjappades det iväg till Majas place för att plocka upp snyggingen för att därefter övningsköra till Aaaaaannelund och titta på fotboll ;)


  Till en början var solen på vår sida, men efter ett tag började det blåsa något fruktansvärt.

Maja blev snygg i mina baggyjeans ;) Och själv drog jag på mig en mycket sexig OnePiece.

Jo, två gånger hann jag byta om under matchen^^,


  Dessutom hade jag lyckats få på mig gröna kläder, dagen och laget till ära. Hmm, jag tyckte det var pinsamt, Gustav tyckte det var genomtänkt ;)


  Och lyckliga var vi, även om Aaaaaannelundarna inte vann :/

Men en lista på braiga grejor hade vi :D

Och hur skulle jag våga någonting utan fina Maja?^^,


Resten av dagen spenderades hos fina kusiner.

Tvingades att titta på en Majbrasa för att kusins boyfriend tyckte det var viktigt med traditioner ;/

Men när vi väl hade frusit ihjäl drog vi hem till en kille med linbana.

"Har vi träffats förr?"

"Ja, två gånger."

"Jag tyckte jag kände igen dig."

Jo då, kolla va ;)


Det blev dock inget linbaneåkande för någon den kvällen, men fett trevligt hade vi i alla fall :D

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards