Ordbruden

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ordbruden - 6 maj 2011 22:15

Fredag!

Alla älskar fredagar!


Maja och jag tog tåget ner till Göteborg for some shopping ;)

Och shoppade gjorde vi! :D

Bara bra grejer ;) Och skratt bjöds det på, mat likaså.

Jag vinkade av gullungen vid tåget och väntan på Térrés började.

Jag hann tänka konstiga tankar, låta låtar gå runt i huvudet, köpa en torr macka som jag sedan gav bort till en hemlös (det är sant!), se tankarna helt plötsligt verkställas i verkligheten, bli skakis av det och sedan äntligen möta upp Terese!


Modellagenturen, nästa!


Och jodå, snygga blev vi vi alla fall ;)

 

Tåget tog vi hem och vi gick för att hämta Leo som sovit bort större delen utav eftermiddagen ;)


Kvällen avslutades i fina vänners lag med skratt och tjöt inpå småtimmarna ;)

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards