Ordbruden

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ordbruden - 26 maj 2011 23:04

...tänkte ut en dialog mellan oss och allt.


Precis.

Så gör jag.

Tänker ut dialoger mellan mig och andra.

Oftast en annan.

Tänker ut motargument, svar på frågor som han kan tänkas ställa.

Men oftast.

Alltför ofta.

Blir det inte som i min dialog.

Som jag själv tänkte ut.

Nej.

Aldrig.


  Därför kan jag inte förlåta.

Av Ordbruden - 26 maj 2011 17:19

En humor jag delar med resten av svenska folket som haft TVn påslagen de senaste fedagskvällarna.

Eller, precis som jag, kollat klipp på youtube.


Hmm, inlägget skulle egentligen handla om HÅR.

Inte om en typisk svensson-fredagkväll...


IALLAFALL!

Jag har en SWEET HAIRDAY.


Sånt tackar vi för!

Ännu bättre är att jag inte tvättat det på cirkus 1274136327§1 år...

Utan till min undsätting har denna älskling fixat det fräscht istället:

 

My new savior ;)


Ibland får jag dock för mig att låta tjocka-asballa-raka-luggen växa ut...

Men vad fasen, den är ju görnajs! :D

  Dessutom sa en kille att jag var söt i den.

Hmm, sålde jag min själv till detta motsatta kön så lätt?

Kan nån människa förklara det, som Karlsson på taket hade sagt...

Men ändå, den får vara kvar ;)

Tillsammans med resten, det halvlöckiga, precis som jag gillart! :D


Positiv är jag.

Åh, negativa kommentarer och männisor kan såååååå draaaaa!

Samhällsprovet gick asigt bra och nu skall jag och Majs dansa.

IGEN!

Vi har dessutom framtiden, efter gymnasiet, klar.

Och så sinnessjukt kul har vi i skolan!

Gah, inte mycket att klaga på!

Av Ordbruden - 26 maj 2011 11:57

Nu sjappar jag iväg och hämtar Maja efter en feeet sovmorgon!

NAJS!


Tills vi ses igen bjuder jag på lite humor:

  Så kul kan man ha när man får uppgiften att sätta upp schema på diverse ställen under en dansuppvisning......

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards