Ordbruden

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Ordbruden - 31 maj 2011 21:54

...gör jag inte just nu.


Har idag:

- spexat i götet tillsammans med Superklassen

- klätt ut mig i spännande kläder tillsammans med M och L:

  tänker inte förklara, fler bilder kommer senare, i ett annat liv

men fett coolt att de hade converse redan förr i tiden!


- fixat studentis-presentis till fina kusin som studentar sig imorgon, galet vad tiden går!


Nu skall jag:

- göra mat till imorgon för då blir det kvalitétstid med vackra Sopha i väntan på BALEN!

- sova min skönhetssömn, host


Imorgon skall jag:

- visa bildspel och få MVG

- äta mat med Soijfa

- kolla snyggingar på bal

- gå på student och hoppas det finns någon mat kvar när vi kommer...


I ett annat liv skall jag:

- köpa blommor och studenband och välja ut fina personer att hänga dem på


Och mina tusen andra grejor men inte nu.....


Hmm, ovanligt oseriöst det här...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards