Ordbruden

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ordbruden - 6 juni 2011 12:19

Idag finns jag inte.

För idag är det den sjätte.

En början likt ingen annan.

Och livet kändes aldrig så lätt.

Stundtals.

Men heller aldrig så tungt och svårt.

Trots allt så fanns han där.

Men det var år sedan.

Så idag finns jag inte.



"Jag tänkte det var länge sen vi delade säng
Det är märkligt vad tiden gör
man vandrar liksom om varndra oberört
samma hjärta i samma bröst

Jag kommer aldrig förlåta mig själv
men det är lika bra att stirra in i sanningen
den kan göra ont på många sätt
men den har alltid rätt" 


Gyllenhammar – Första gången

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards