Ordbruden

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Ordbruden - 7 juni 2011 19:48

P

A

T

E

T

I

S

K

A

!


Och ni gör mig så himla illamående!

Stirra er blinda på sanningen, en dag kommer den ikapp er också.

Annars är det jag som får beklaga er förlust.


Och jag behöver inte lägga upp en gammal bild på mig för att se söt ut.

HAHAHAHA!


Nej nu jävlar är det jag som går ut och springer med Oskar Gyllenhammar.

Dom jävlarna skall skjutas.

Av Ordbruden - 7 juni 2011 18:50

Dagens klasstid: DEBATT!


Vi deltog i det nya programmet ARGUMENT, haha, vi hade till-och-med en kameraman med hörlurar^^,


Vi argumenterade FÖR public service...


  Vinnarna dårå...


  Och förlorarna...

Mohahahaa...


Det syns ju lång väg vilka som hade bäst laganda! ;)


Och fy fasen vad jag älskar vår enorma klass på trettiosex personer!

Alla är så jädra snälla och hjälpsamma mot varandra.

KÄRLEK PÅ DET!


"Allt är en tävling, har ni inte fattat det än? Och det viktigaste är varken att vinna eller att ha roligt, DET ÄR ATT FÖRNEDRA!"

Citat av vår kära handledare...

HAHAHAHA!

Av Ordbruden - 7 juni 2011 18:46

Jag och moder kör en konversation på engelska just nu...

I en grön banan...

VA?!


Låt mig demonstrera:

  Anledning?

Högst okänd.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards