Ordbruden

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Ordbruden - 2 juli 2011 21:47

Bland annat i mitt fina paket låg en fjärrkontroll till kameran.

Jag bara testade den lite...

Hahah.


 

OCH JA, DET ÄR SOLBRÄNNA NI SER DÄR PÅ RYGGEN!

TRO'T OM DU VELL!


(OBS! Bildera e icke seriösa, även om man kan tro det. Med tanke på mina äckligt profffffsiga pooooser)

Av Ordbruden - 2 juli 2011 21:21

Rubriken är lika med min ständiga fråga under veckan.

Och tja, låt oss säga att vissa (läs Térrés) tyckte att jag borde lära mig efter ett tag att det inte är någon idé när vissa (läs Anders) väger dubbelt så mycket som mig och tja, är betydligt starkare.

MEN SKAMMMMMM DEN SOM GER SIG!


Fast detta var bara pinsamt:


SMS:

Till Leo, igår 17.30

"Kul. Islängd av en tönt..."


Leo säger: Vem? :P


Manda svarar: En S**d**k


Leo: Joel? :D


Manda: Om det ändå vore så väl...


Leo tyckte att eftersom jag tränar så borde jag tagit den skitungen men ack...

Vad hände egentligen?!

Pinsamt, riktigt pinsamt...


HAHAHAHAHAHAHHAHAA!


  Nils pärlade en flickvän till Leo.

Han blev asigt glad.

Hahahahahhaa!

Av Ordbruden - 2 juli 2011 20:13

Och gissa vad som hann hem före mig :D


  Hahaha, struktur på grejerna?

Nääääe, varför då? ;)


Mycket fint att de skickade med en snickers..

Ööö?

"Hej, vi vill härmed tacka för din beställning med att ta livet av dig"

Och så är det på den där lilla vita påsen de sätter "do not eat".

(Internt, jag är dödligt allergisk mot jordnötter) 


Tur att kära kusinerna kom hem så de kunde hjälpa mig att sätta ihop skiten.

För tss, jag har ingen koll..

Jag bara pixar...


:D 


Av Ordbruden - 2 juli 2011 16:15

Så, nu är fröken hemma från


*trummmvirvel*


bästa sämsjöborgslägret genom tiderna!


Ärligt talat.

Bara bra grejer har hänt, till skillnad från andra år då alltid något har vart en besvikelse!


Och det är, hmm, låt mig säga, ähm,


FRKN AWSM!


  Veckan har, bland annat, spenderats med finisen på bild..


Nu blir det till å packa om för ännu en vecka ute i det fria!

Faaast, när jag tänker efter skall jag nog titta på Bröderna Lejonhjärta först..

Hmm..

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards