Ordbruden

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Ordbruden - 21 juli 2011 23:31

Hmm, jag vet inte riktigt hur jag skall säga det.

Ni inser ju att det finns diverse anledningar till att bloggen torkat ut och gått på konstgjord andning de senaste dagarna, typ snart veckorna, men det har jag gjort också.


Men en annan, kul anledning är att jag,


*trumvirvel*


FLYTTAT HEMMMMMIFRÅN!


Det är rätt awesome faktiskt.


Detta på grund av jobb, i första hand, men fasen vad kul jag har det här uppe.

Sommar, sommar, sommar, fina människor, extremt udda konversationer och skratt.


Så, bloggningen kommer alltså att ske ifrån okänd mark, långt bort från mitt rums skyddade vrå, ÖHM?


Men vi får helt enkelt gillat! Och eftersom jag nu, några veckor efter, tänkte blogga ikapp får vi ha lite överseende med datum och sådant, hmm, men det gillar vi, great?


  På gatan där jag bor.

I ett av de fulaste husen lite längre bort, men man får se det som följande:

När jag öppnar mina fönster och tittar ut, ser jag ju bara fina hus med inglasade verandor!

Stackarna som får glutta på mitt crib bara...



Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards