Ordbruden

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Ordbruden - 3 augusti 2011 19:50

För två år sedan skrev jag mitt första inlägg här på bloggen, any blogg, anywhere.

Då regnade det och jag gillade det.

Lade in alla Kent-skivorna på datorn som belongs to my morbror, gjorde jag också.

Och var väldigt osäker på bloggbanan..


Tydligen hade det svarta djuret innanför skärmen precis tryckts fast och jag använde uttrycket kuppo.

Som ett substitut för pucko.

Varför slutade jag med det egentligen..


  Så såg jag dessutom ut, i röda tulpanbyxor..

Inga bröst hade jag heller, ser jag nu.

Och av påsarna under ögonen att döma sov jag nog inte så mycket på nätterna heller..

Hepp, hepp.


Låt som känns ganska ironisk till tiden är Pinks Who Knew.

If someone said two years from now, you'll be all gone..

Ha.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards