Ordbruden

Alla inlägg den 8 augusti 2011

-

Av Ordbruden - 8 augusti 2011 20:24

Nu ska jag ut och springa.

Så jävla hårt!

Så hårt att marken du går på, går sönder.

Det är ju det jag drömmer.

Av Ordbruden - 8 augusti 2011 19:17

Äntligen hemma.

Åh, jag älskar hemma..

Sommaren har vart awesome på västkusten tillsammans med awesome människor men galet vad skönt det är att komma hem och sova i sin egna säng!


Så, har packat upp allt (det var en heeeel del).

Mestadels kläder som jag så lämpligt placerade på, hmm, vart tror ni.... GOLVET!! igår kväll när jag kom hem..


Nu är mitt rum kliniskt rent, lite läskigt faktiskt..

Dessutom tänkte jag springa om en stund och duscha sen (såklart..)

Målade naglarna med nytt nagellack förut, oranget, wild and crazy, ofc..


Imorgon blir det en rejäl tur till götet tillsammans med denna schnögging:

 

Ojoj, gammaldags sådär..

Från ett mycket uppskattat kaffekalas i maj förra året.

I alla fall, vi ska gå på bio med våra kära CSN-kort och gå på Universeum, PRECIS SOM NÄR MAN VAR LITEN!! :D


Tror det blir awesome..

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards