Ordbruden

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Ordbruden - 19 augusti 2011 20:27

Sverige, Sverige älskade vän
En tiger som skäms
Jag vet hur det känns

När allvaret har blivit ett skämt
När tystnaden skräms
Vad är det som hänt

Regnet slår mot rutorna nu
Men natten är ljus i ett land utan ljud

Och glasen glittrar tyst på vårt bord
Lika tomma som ord
Visst är kärleken stor


Välkommen, välkommen hit

Vem du än är var du än är

Joakim Berg.

Av Ordbruden - 19 augusti 2011 15:02

Jag håller med Maja, HM-modellen är bara jobbigt snygg.


DET ÄR INTE JAG, KOLLA HÄR VA:

 

Men såhär ser jag ut bara för att jag är lite sjuk.

Maja trodde det i alla fall.

Mycket Maja just nu, man kan nästan tro att det här är ett sponsrat Maja-inlägg! :O


Meh, jag fryser och är varm och somnade på sista lektionen.

Då är man lite förkyld i alla fall.


Fast jäklar vad kul idrottslektionen var, så himla wierda man kan vara då!^^,


Nu skall jag kolla runt lite på piratebay och kanske köpa en film.

Hörde att de har utförsäljning på sina filmer och sånt är alltid bra :D


(Till alla poliser: inte trodde väl ni att jag, lilla, söta, blonda jag skulle ladda ner film olagligt som resten av universum? Nej vet ni vad! Skulle ni tvivla kan ni ju kolla in mina betyg, ingen kriminalitet här inte!)

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards