Ordbruden

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Ordbruden - 4 september 2011 23:34

Så jag väljer och rensar bland bilder istället.

Från året, mest från i sommar.

Några av dina bilder tänker jag framkalla.

Bara så du vet.

Men inte en enda kommer vara på dig.

Bara så du vet.

Av Ordbruden - 4 september 2011 21:13

Haha!

Vilken kväll!

Har haft en mycket livlig konversation med Sara på sms angående om vi skulle få se Moa LignellIDOL eller inte.

Och när hon väl syntes i rutan hoppade vi båda två.

Och hur jädra duktig var hon sen då?

GAH!


Bäst av allt är att vi inte känner henne, vi har bara träffat henne och vet vem hon är.

Men helt plötsligt känns det nära och häftigt i alla fall ;)


Om när vi träffades kan ni läsa om <HÄR>


  SÅHÄR SÅG VI INTE UT!


  SNARARE SÅHÄR!


För att förtydliga lite.


Just nu spelar jag musik i mörker, ashögt så hela familjen skakar.

Men tja, bor man på landet så gör man!

Nu började jag sakna Sara oxå.

Näe, och hon som precis åkte hem...

-

Av Ordbruden - 4 september 2011 11:20

 

Hans löften om förevigt lade jag undan i samma stund som de bröts.

Men din titel på mig lät jag ligga kvar.

Av Ordbruden - 4 september 2011 10:52

Och så står den där helt plötsligt, upprättelsen som jag väntat på så länge.

Livet är intressant, jag älskar att analysera mig själv.

Och idag är jag glad att jag höll kvar vid min åsikt och inte gjorde det som de andra tyckte var rätt, att rätta in mig i ledet och acceptera den lilla del av världen de känner till.

För man kommer till en punkt i livet där man får välja om man sitter kvar och håller käft eller om man ställer sig upp och säger ifrån.

Som jag sa till min gamla nyfunna vän.


  Inatt började jag läsa boken om mig själv.

Och hon, precis som jag, inser att vi nu kan lyssna på töntiga musikallåtar utan att någon säger att vi har kass musiksmak.

Så det gör jag nu.

OCH JAG ÄLSKAR DET!


Donny Osmond – I'll Make A Man Out Of You

Refrängen ger mig rysningen, så illa härligt barnsligt!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards