Ordbruden

Alla inlägg under september 2011

Av Ordbruden - 20 september 2011 16:42

Gullungen till lillebror kom hem med en skiva han köpt till mig.

Vi lyssnar nu igenom den över lite köttfärssås och uttrycker "ööööh?".

Men det är tanken som räknas och detta blir nog ett moment.

Sådana samlar jag på nuförtiden.


Pilboxningen och zumban och den lyriska jazzen var awesome igår och var egentligen sugen på att dra samma medicin ikväll..

Men har sådan träningsvärk och magen gör som den vill och maten stannar inte där den skall..

Så.

Ikväll blir det nog stickcafé och glass istället, sådant får man unna sig ibland ;)


Har nu fixat pressent till världens finaste prinsessa som fyller sju imorgon!


     Det handlar om att byta fokus.

Av Ordbruden - 19 september 2011 09:25

.sjöng hon precis


Minns ni att jag sa att jag pinades i studion härom torsdagen?

Well, såhär snygg kan man va:

  Detta tackar vi fotografen för.

Det är sällsynt med sådana fotografer som gör modellerna så rättvisa på bild.

Jag menar, det är ju precis sådär jag ser ut ^^,

Av Ordbruden - 19 september 2011 08:29

Så illa hårt.


  Klickbar bild.

That's how'll you find the song, smart ass.


Denna drogas denna morgon.

Man måste tycka om sådant också.

Kan inte deppa med djupa melodislingor tjugofyrasju.


Och så kan man ju tänka sig att jag skulle bli lite ledsen av det där till höger.

Men i ärlighetens namn,

så log jag bara.

Av Ordbruden - 18 september 2011 23:31

Tänker erkänna att jag korrekturläst min bok hela kvällen nu, sen jag kom hem och sådär..

Och ärligt talat, fasen vad bra det blir.

Kanske får man säga så, kanske inte.

Jag är i alla fall imponerad.

Hah, där fick du.

Lay

Av Ordbruden - 18 september 2011 19:57

Beskriver en obeskrivlig känsla en annan dag.

Och skriver en låt.


För nu skall jag duscha.

Efter att lacket torkat.

Svett är bra, behövde det.

Och massage.

Kommenterar inte det där.

Men jag vet vad du tänker.


Ah.

-

Av Ordbruden - 17 september 2011 14:32

Nu drar jag.

Skall hoppa en ponny.

Och spexa.

Som vanligt.


Blogga om gårdagens konsert.

Gör jag imorgon.

Om jag känner fört.


Over and out.

Så inte för dig iaf.

Av Ordbruden - 17 september 2011 14:29

Med de bästa låtarna i högtalarna och en spänning att skära genom laddade jag upp inför kvällen som jag väntat på sedan i våras...


  Ohja, tight ass - weekdayjeans.

Grå kängor - favoriter.

Lattefärgat linne - London <3.

Kavaj - LaRedoute + omdesign by A.


Armband - Pearls for girls.

Och håret satte jag löst upp i en enda oreda - gotta löw it.

Av Ordbruden - 17 september 2011 13:17

Ehm..

Eventuellt kan jag hans texter..

Lite för bra...


 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards