Ordbruden

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ordbruden - 23 oktober 2011 20:34

Tycker på ett sätt om att bloggen är  bredare - har alltid tyckt det ser profsigare ut..

MEN - kul att alla tidigare inlägg nu ser förjävliga ut.

Bilderna ligger huller om buller och texterna ligger fel.

Tack för det.

Av Ordbruden - 23 oktober 2011 20:31

"Jag tycker om temadagar. Man kan gå runt och vara snygg utan att känna att man måste prestera någonting".

Av Ordbruden - 23 oktober 2011 20:16

.jag skall göra som L.L - skaffa Facebook när det införs en "ogilla" knapp och man kan ha ovänner.

.strålande

Av Ordbruden - 22 oktober 2011 23:30

"Ska jag hjälpa till med något? Eller nej, jag gör nog det jag är bäst på istället. Jag sätter mig här och pratar."


Sagt och gjort.


 

Stan's förmodligen snyggaste (ehrm) brudar samanstrålade för att göra...

Ehm..

Ingenting..

Fast tillsammans!


Tumma upp på det!


   

Svårgissad bakningsrebus......


 

En hel vetenskap det där med cambilder...


Sedan fanns ingen annan utväg...


Men innovativa var vi när glasskopan användes för att göra chokladbollarna runda..

Jaja, kliar det i händerna så ;)


 Och så självklart världens förmodligen bästa film någonsin.

.

Av Ordbruden - 22 oktober 2011 18:31

Så sjukligt sega dagar!

Är rätt slut..

Men med tanke på allt som snurrar runt på veckorna,

så är det kanske inte alltför konstigt heller ;)


Bjöd i alla fall över min fina Sofia för att göra... ehm.. ingenting! fast tillsammans ;)

Båda är så trötta ;)

Funderar på att bjuda henne på chokladbollar och lite Bill Skarsgårdfilmer såsom I rymden finns inga känslor och Kenny Starfighter.. Det var ett tag sen!

Kanske någonnattlig promenad dessutom..

Sådana gillar vi! ;)


Aaah, jag skakar..

Slänger i mig lite yoghurt och skall snart blåsa mitt hår..

Lät inpackningen sitta i SÅHÄÄÄÄÄÄR länge..


Dessutom vill jag slå ett slag för bilderna i detta inlägg: .destruktiv blues

Bästa Erik ligger självklart bakom dessa med idéer från Fröken F..

Och ni som tror att sista bilden är en enkel match... Tänk om!

Pointade fötter.. På tå dessutom...

Haha, jaja.


Av Ordbruden - 20 oktober 2011 17:03

skrivningen gick superb.

"Men om jag köper en macka till dig..."

"VAD SÄGER DU DÅ?"

^^,

Så, himla, bra!

*i rymden finns inga känslor*


Erik tog asballa bilder på fotot.

Jag var med på dem.

Såklart.

Bra team där!


Ska dessutom ha med en av mina bilder på Nordens största fotomässa.

Det känns lite småmäktigt faktiskt (:


Nu funderar jag på att få ett ryck och bara rensa och sortera MASSA bilder på min dator..

Precis, rätt gissat - jag borde plugga.

Då får jag gjort så onormalt mycket ;)

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards