Ordbruden

Alla inlägg under november 2011

Av Ordbruden - 2 november 2011 19:45

"Jag kommer ner - skall bara klä på mig lite kläder först".

"Klä inte på dig för min skull!"

Haha, ehm, schysst.


Soijfa och jag taggar bonde om en stund.

Vi är lite kära i det där fenomenet ;)


 

Yeap - bonde already!

Av Ordbruden - 2 november 2011 13:54

När ingen ser eller hör mig... skapar jag monologer utifrån dialoger och dialoger utifrån monologer.

Jag går aldrig hemifrån utan... en adrenalinspruta och Neo, älskade mobiltelefon.

Min blogg heter som den gör för att... hela namnet Prinsessan Bianca Jensen Långstrump af Lagerlöf, är för långt.

Om jag vågade skulle jag... kyssa honom nästa gång vi ses och skicka provocerande dikter till världens alla lögnare.

Om tio år kommer jag att... vara hon som får er att tänka, "Fasen, hon gjorde det! Hon lyckades!"


 

Nästan en kampang för bröstcancerfonden där...

Med skum hårfärg och... VAD FASEN GÖR JAG PÅ BILDEN?!?!?!?!

Av Ordbruden - 1 november 2011 18:36

 

Jonathan Johansson – Stockholm



Du vet när du sa, "Jag måste gå nu".

Och du hörde inte vad jag sa.

Jag sa, "Skillnaden är att jag redan gått".

Av Ordbruden - 1 november 2011 18:08

tänkte skriva bok nu.

FÖR att vi FATTAR.

Av Ordbruden - 1 november 2011 13:42



kan inte tänka - jag står bara här och ler. 

Av Ordbruden - 1 november 2011 13:28

jag älskar listor.


to-do-listor

before-I-die-listor

shopping-listor

julklapps-listor

önske-listor

tips-listor

innan-jag-fyller-år-listor


jag älskar listor.




Oklart varför. 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards