Ordbruden

Alla inlägg under januari 2012

Av Ordbruden - 4 januari 2012 19:24

Alla söta barn - rösta på min bild i Årets bild <<här>>.

Hade vart så sjukt awesome!


 


Av Ordbruden - 4 januari 2012 17:30

Firades hos fina kusin med annat löst folk.

Eller "massa tjocka fulla personer", som hon sa en gång.

Nejnej, ta inte illa upp, det var en helt annan fest!


Och så tror man att det inte blir så bra men så blir de det ändå!


 


SvågerErik (för att hålla isär dem) och jag misslyckades stort med toppingen på de varmasmörgåstårtorna, men glada var vi ändå.

Tänk att det kan vara så svårt att vispa ägg...


Jag spelade Fifa med och mot Fifa-fanen och den regerande Fifa-mästaren.

Jag förlorade, men jag var glad ändå! (Y)


Tolvslaget missade vi, i år igen tydligen - Emil blev sur, i år igen tydligen.

Men raketerna lät högt och någon tyckte inte om att dela flaska med andra så han fick ingen champange.

Tja, så kan det gå.


Sedan stod vi ute i mörkret och pratade tills fötterna frös till is och så...

Men det är en annan historia...

Av Ordbruden - 4 januari 2012 17:15

 


Härligt röriga bilder, några veckor senare.

Med massa godsaker och Stardust och Singstar och paket - jag älskar paket.

Av Ordbruden - 4 januari 2012 17:00

För alla de sorger den här och alla andra höstar handlar om.

Och någon bad henne lyssna.

Och så gjorde hon det.


 

Av Ordbruden - 2 januari 2012 21:04

 


Mysgrejer fick min fina kusin på nyårsafton.

Hon åkte till Thailand idag.

Stannar där i ett halvår.

Det imponerar mig!

Men åhej vad jag kommer sakna henne.

Av Ordbruden - 2 januari 2012 20:53

Det gamla året firades av med fina vänner i fin stad.

Fina samtalsämnen - hejdlöst mycket skratt.

Några tårar.

En nyrensad garderob.

Fina, fina ni.


 

.

Av Ordbruden - 1 januari 2012 13:14

Gör mitt bästa för att inte vara i vägen och samtidigt hjälpa fina kusin som packar till Thailand.

Har lite seperationsångest...

Ungen ska ju vara borta ett halvår!


Nya året hade förövrigt inte kunnat börja bättre!

Hehe.

Återkommer förmodligen inte mer om detta - men så brukar det ju vara.


Hade för mig att det fanns massa bilder från när vi var små på hennes dator - jag hittar dom inte.

Tja, nu vet ni det ;)


/Sovitfemtimmarinatt - yay!



Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards