Ordbruden

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ordbruden - 12 februari 2012 16:18

 

Av Ordbruden - 12 februari 2012 12:43

Dagen är hoppfull. Har haft frukostkalas. Vi kollade finfina bilder. Jag rensar bilder nu. Skall framkalla en del. Saknar Winnerbäck. Fick biljetter till Kent-konsert igår. Lycklig. Imorgon är jag arton. Jag hade en livskris igår natt. Jag letar flygbiljetter. Vill ha vår. Tycker det är gulligt att du småflyttat in hos mig med tandborste och havremjölk på utvalda ställen. Nu vill jag bli kär. Sofias muffins är godare än mina. Igår tittade jag på Twilight. Jag älskar pengar. Och legginsbeklädda ben. Mitt hår är för kort.


     

Du får om du vill, det blir trångt, för min soffa är smal
Men den rymmer en dans

Av Ordbruden - 12 februari 2012 00:22

Har, precis som alla andra år, någon slags snartfyllerjagår-kris.

Så också nu:


Amanda: "Imorgon är jag arton,

,

oh my fucking shit oh my god!"


Terese: "HAHAHAHAHAHA!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards