Ordbruden

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Ordbruden - 25 februari 2012 14:01

 


Fullkomligt bedårande morgon. Låg kvar länge i sängen med fönstret öppet och lyssnade på Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din & Mannen i den vita hatten. Favorit!

Har idag städat, nästan färdigt, målat mina naglar och pratat med en trevlig prick från telia. Haha! Internt: inte samma som sist. Döö, den var kul.

Nu skall jag snart tvätta håret i schampo som luktar blommor, åh, jag blir så kär!


I eftermiddag hämtar jag upp Erik och drar till Térrés. Blir lek med massa huliganbarn och sedan konsert. AWESOME!


"Du måste lära dig att man får vara lycklig!"

I.F.H

Av Ordbruden - 25 februari 2012 00:59

.så.himla.fint.


borde inte få göra/se fina saker den här tiden... blir alldeles för emotionell.

Av Ordbruden - 25 februari 2012 00:17

en natt att minnas.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards