Ordbruden

Alla inlägg under februari 2012

Av Ordbruden - 11 februari 2012 10:43

Uh, min syssling har löst allas vårat fredagsmusikproblem. För japp, han gör, varje vecka, en låtlista på spotify som alla kan ta del av! Hur bra?! :D


Jag ligger ju några dagar efter då, men här har ni i alla fall veckans lista:


Veckans by Patrik Karlsson


Av Ordbruden - 9 februari 2012 21:21

 

Josefin: "Hallå, man ser botten när man kollar ner!"

Amanda: "Vänta! Jag kommer, jag vill också se!"


Sades juli 2009.

Kanske inte det mest brighta jag sagt...

Men åh, tänk att man fortfarande kan skratta åt det!

Av Ordbruden - 8 februari 2012 18:20

 


Hello-Kitty-strumpor och trasiga jeans.

Jo.

-

Av Ordbruden - 7 februari 2012 20:03

 

Av Ordbruden - 7 februari 2012 14:09

-En dag skall vi alla dö

alla andra skall vi inte det.



Fröken som kallas Svår, efter en Winnerbäcklåt och uttalande av vän, är jag. Fotar helst ögonblickbilder och större delen av mina outfitsbilder med tvätthögar i bakgrunden. Hinkar te och skriver inte så mycket om vad jag gör – utan hur det känns. Har en crush på Astrid Lindgrenfilmer, Ola Salo och svensk musik. Planerar att gifta mig med Lars Winnerbäck och få en bok publicerad. Bloggar inte för min egen skull, det är det ingen som gör men kan erkänna att det är min egen blogg jag läser mest. Jag gråter till allt alltid och finner någonting vackert i misären. Tycker att hela världen skall hångla mer – det tänker jag göra.


 


Av Ordbruden - 5 februari 2012 20:30

 

Canon EOS 500D + Canon 50/1.8 + känsla + fin kusin


Av Ordbruden - 5 februari 2012 19:34

 


Ljust. Vår. Marinblått. Randigt. Spets. Broderade kragar. Morotsfärgade naglar. Nyklippt hår. Crazy lugg. Jag älskar februari.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards