Ordbruden

Alla inlägg under februari 2012

Av Ordbruden - 1 februari 2012 08:44

 

Det här kan vara bland det bästa jag vet - mornar.

Så himla skönt är det att komma upp i tid och kunna göra precis vad jag vill i ett stort hus utan att någon stör.

Alltså - musik, bilder och te, massa te.

Jag hinkar te - kompenserar med ett glas vatten för att Terese inte ska gå i taket - höhö.


Har idag hunnit prata med både morfar och mormor i telefon, bestämt en resa till IKEA och efter klockan tio idag har jag förhoppningsvis sålt min första bild! AWESOME!


Betyder det att jag kan kalla mig fotograf nu då? Eller konstnär?


Och äntligen kan man se alla mina bilder på bloggen i mobilen, har strulat med det förut.

Strula - gotta löw that word!


Och tja, vad säger man - 12 FUCKING DAGAR KVAR!


Nu tittar solen fram, det känns hoppfullt. Tänkte göra ett inlägg om februari, tidigare år. Det är något speciellt med den månaden - allt känns så hoppfullt på något sätt...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards