Ordbruden

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ordbruden - 13 mars 2012 19:27

Dag 17.

What I want

is what I'm gonna get.



 

Av Ordbruden - 13 mars 2012 15:00


Fullkomligt älskar strandbilderna. Så illa fina. Och att han råkar ha tatuerade armar gör ju inte saken sämre. Värsta sweet.

Plz make a movie?

Tja och well, så ska jag ha det en dag. Awesome.

Av Ordbruden - 13 mars 2012 11:46

Om några dagar åkte vi till London. För ett år sedan. Gudars vad jag saknar. Rättare sagt, längtar. Hade vart awesome att åka dit nu också men hösten blir inte fel det heller... Men så ser man sol och värme på bilderna och tjena vad det drar!

 

Galet snygga är vi i alla fall, jo jag tackar ja...

Får bli till å scrappa in alla bilder i ett album snarast, har sjuhejdlöst mycket bilder framkallade..


Och till alla gulliga själar jag kallar vänner, om det möjligtvis skulle finnas någon som kan tänka sig att hänga med mig på fredag kväll så skicka en brevduva... Mamma skall fira födelsedag med tjejerna och tja, jag tror inte jag räknas in det... HAHA!

Uppdate - jag hittade en fredagsdejt, awesome! Här ska provtatueras...


Nu skall jag lyssna på töntig musikalmusik, för att jag kan, och sedan städa mitt rum. Maja var här igår kväll. Hon stod och asgarvade när hon såg rummet och fällde kommentaren: "JAG HAR ALDRIG SETT DITT RUM NÄR DET ÄR STÖKIGT!"

Hur fan kan hon ha missat det?


Studiedag, sjukt värt.

Tjena.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards