Ordbruden

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Ordbruden - 17 mars 2012 23:13

 


Tror vi gjorde Sveriges sämsta pannkakor. Men det spelade inte så stor roll efter fyra timmar på buss och tåg och i bil. Fast sen krampade magen så jag låg på Eriks köksgolv jämte en hund medan stackar'n fick fixa disken. Hans pappa blev aningen orolig när han såg mig ligga i framstupa sidoläge... Han var inte riktigt van.


Och jag gillar söndagar. Femtioniominuterkvarsöndagar.

Av Ordbruden - 17 mars 2012 23:09

2012.02.10


 

Kalas. Mat. Mys. Melodifestival. Mys. Gitarr. Mys. Stooooor säng.

Saras säng är tamejfan den skönaste jag någonsin slaggat i, mmm mm mm!

Och himla fin tjej det där. Efter en lång kalasochmellodag småpratade vi och spelade gitarr halva natten. Läste framtidsbiografi för henne och sjöng en låt jag skrev. Mycket fint hade vi det.

(Haha, sedan la jag mig på golvet och sov för som snarkade, stackarn!^^)

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards