Ordbruden

Alla inlägg den 21 mars 2012

.

Av Ordbruden - 21 mars 2012 14:11

Trevligt å läsa om alla som är helt euforiska över det varma vårvädret och som tillbringar dagen utomhus.

HAHA! Jag sitter inne och äter pasta.

Har inte återfått vätskenivån efter gårdagen, helt ur balans skulle man kunna säga att den är.


Och då tycker jag att jag borde få bossa lite, eller?

Så: Maja, kom hit och baka chokladmuffins och Erik kan spela gitarr och massera mina fötter. DEAL?

Pussjagtyckeromerglömintedet.


 

På topp! Tjoho!


Jag tror det bor en liten gubbe inom mig. Vet inte hur jag skall förklara det extremt udda skrattet på engelskalektionen annars... Maja sitter i detta nu och skrattar åt det på bussen. Asså, vad fasen hände?

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards