Ordbruden

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Ordbruden - 26 mars 2012 17:11

"Men om du vill veta, igår när du sprang runt och fota tänkte jag typ 1000 gånger 'Herrejisses, sjukt vacker, och vilken utstrålning den tjejen har'."

2012.03.24


 

Av Ordbruden - 26 mars 2012 16:22

Svårt när huvudet och hjärtat inte känner samma.

Slits mellan faktumet att jag måste plugga för att klara provet imorgon

och viljan om att mysa inne vid pianot

och dricka te ochskriva färdigt en låt.

Svårare med melodi, text är lite mer min grej.


Och om jag säger att jag bakat, kan du tänka dig komma hit och vara stor när jag är liten då?

Vill inte smitta någon men ta hand om mig på onsdag, även om jag är sjuk då.

Lovar att prova sovsäckar om det är det som behövs.

 


I övrigt måste man älska att musiken pendlar mellan

Visan om Metta Fock & Call your girlfriend,

HEJ KONTRASTER!

Av Ordbruden - 26 mars 2012 14:03

Bra drag det där. Känner man sig småsjuk med halsont och trötthet blir det säkert bättre av att dra av en refräng med tillhörande, fräcka, hemmasnickrade danssteg till Robyns Call your girlfriend. INDEED!


Nu har jag skärpt till mig och tänker äta... Så man får gjort något relativt vettigt idag, så att säga...

 

Jao, en av de typ tre maträtter jag faktiskt äter.. Är inte så rolig just där. Kommer säkerligen gifta mig med en kock i slutet... Hmm?


Och nä, jag har ingen lust att berätta om dagen så då tänker jag inte göra det. EASY!

Fast helgen var felfri... Även om jag faktiskt sover bättre när jag sover själv.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards