Ordbruden

Alla inlägg den 27 mars 2012

-

Av Ordbruden - 27 mars 2012 22:26

Status - färdigpackad!

Tjoho!

Nu - get some sleep!

Tveksamt på om det över huvud taget kommer gå... får söva mig med Stefan Andersson.


SEE YOU SATURDAY!

Av Ordbruden - 27 mars 2012 17:15

Undrade du någonsin vad jag syftade på här?:
http://biancalagerlof.bloggplatsen.se/2011/10/17/6466365-maya-brightside/

Då kan jag berätta att i höstas anmälde jag dig till "Årets ljushuvud 2011" med en motivering som lät ungefär:
"För att hon är äkta i en falsk värld..."
Minns inte helt.. Antar att du inte vann men jag glömde berätta det här för dig!
Och för mig är du vinnare, alla dagar.
Fina brighthead!

/Din följeponny
Det är vi mot världen

Av Ordbruden - 27 mars 2012 16:57

Så sant!

Imorgon - STOCKHOLM!

Idag - halsmandlar på utsidan av halsen, halsbränna, trötthet, minifeber och förkylning i kroppen.

Om det skulle stoppa mig? Nä!

Har bestämt att det endast är magsjuka, HIV och cancer som skulle kunna stoppa mig.

Sådetså.


Tänker inta någon annans knä på tåget upp och sova bort ditresan. Och bli väckt när sommaren är slut, när vi är framme! :D


Tills dess skall jag vaxa benen, packa smart, städa upp, äta och förbereda.

Imorgon bitti ska jag duscha - antecknar någon?!?!??!

06.40 går tåget ----------- SWEET JESUS!


 

Och som jag sa, helgen var felfri!

Fredag - tågresa, Göteborgshäng, shopping och finfin middag med fina vänner. Promenad och långt samtal i natten med bästaste syssling.

Lördag - fotade event, hur proffsigt?!?!?! Och hängde med bästa vännerna. Fina publikuppvärmare och mäkta stolt när bästa vän sjöng och spelade. Övernattning och kycklingtacos samma natt, yeah honey!

Söndag - frukost med finaste. Promenad i solsken. Photosession med finaste tanten i världen, farmor! Photosession på ett berg.

Som sagt, felfri.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards