Ordbruden

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Ordbruden - 1 april 2012 21:44

Jag hängde precis in dagens kläder i garderoben.

Alltså, jag tror inte ni förstår -

JAG HÄNGDE IN MINA KLÄDER DIREKT I GARDEROBEN!

Alltså,

JAG SLÄNGDE DEM INTE I EN HÖG PÅ GOLVET!

Jag vet att det finns de som är extremt imponerade i detta nu.

Så är även jag.


Det blev även augusti och det började regna.

Tydligen var jag gravid också och hade sex hästar och en åsna.

Och så bodde jag vid havet.

Ibland är livet bra fint, det må jag säga!


 

Och så gick det till när jag nästan snodde en klänning....


Och mina ben är fortfarande oförskämt lena, vaxa, ftw!

Ögonbrynen skall vi inte ens tala om.....det finns tillräckligt många skämt om de där redan ändå.

Och jag blir någonting en dag, var så säker.

-

Av Ordbruden - 1 april 2012 19:48

Tittar på reprisen av Sofias Änglar.

Såg delar av programmet i måndags.

Helvete vad jag gråter!

Men man inser, det finns alltid de som har det sämre...

och helt plötsligt räknas inget annat.

Av Ordbruden - 1 april 2012 17:23

Jag ska städa färdigt.

Sedan skall jag sätta mig under massa täcken och läsa och äta choklad och tända ljus och fota det och låtsas att jag mår bra det gör jag inte.

 

Av Ordbruden - 1 april 2012 13:55

    

Av Ordbruden - 1 april 2012 12:29

 

Förbenat sköna kläder idag - fortfarande inte frisk men tillräckligt rastlös för att sitta upp och skriva skolarbeten och lyssna på finfina låtar. Mmm.

Hello Saferide, går varmt.

Goa kontraster det här, jao.


Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards