Ordbruden

Alla inlägg den 4 april 2012

.

Av Ordbruden - 4 april 2012 21:30

 

Nej, vi är inte skengravida, även om bilden kan vara aningen missvisande...

En dag skall jag berätta vadan denna spexiga utstyrsel men inte idag.

Imorgon däremot, då skall vi prata! Big time!

 

Dock inte tillsammans med Robin Hood och Patrik Stjärna.

Ja, en annan dag skall jag förklara...

Av Ordbruden - 4 april 2012 21:29

...NI KOMMER ALDRIG FÅ TRÄFFA MINA BARN SÅ LÄNGE NI SÄGER SÅDÄR FULA ORD OCH RETAR MIG FÖR ATT JAG HATAR DEM!


Innerst inne tycker jag om er...fast just nu är det jäkligt långt dit!^^,

Av Ordbruden - 4 april 2012 17:47

Hade jag inte vetat bättre hade jag utan tvekan trott att min bror

konverterat,blivit tjej och dumpad.

På samma gång!

 


Men tydligen var han bara sjuk, eller något...

Ja Terese, det är glassen jag fick av er. JAG VET!

Av Ordbruden - 4 april 2012 17:26

En uppdatering från er extremt superseriösa fröken.

Jaop.

Jag äter vitlöksbröd med förfärligt mycket vitlök och lyssnar på töntig musik.

Eftersom jag kan, eftersom jag inte har någon pojkvän. TJOHOOOO!


Men gudars, det finns ju så mycket att vara lycklig över!  

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards