Ordbruden

Alla inlägg den 6 april 2012

.

Av Ordbruden - 6 april 2012 22:21

Eftersom prinsessan Evelina inspirerar så ofantligt så står bokmanusredigering på schemat för kvällen och natten. Gillart.


Lyssnar på The Ark gör jag och väntar på deras återförening. Tur att jag har någonting att göra under tiden, vem vet hur länge det kan dröja...

Av Ordbruden - 6 april 2012 21:31

Tja, värre kan man ju ha det...

I ordning har jag kommit och gillar stället grymt mycket!

Tänkte visa bilder imorgon, får änna portionera ut det lite...

 

Som sagt, värre kan man ha det. Ganska så awesome det här faktiskt.


Nu skall jag skriva framtidsbiografi till Terese.

Och jag kan informera er om att SofiaGalinda och MajaMajs är mina idoler som äter det ni känner för. Det gör jag också nu nämligen, puss på er.


Och tja, välkommen hit...

Av Ordbruden - 6 april 2012 20:50

Eftersom jag numera bor på värsta bästa stället och har mycket nära till SaraUnderbara är det just där jag tillbringat eftermiddagen. Jag menar, mitt crib står ju kvar... Viktigt att vårda relationer, har jag hört, hehe ;)


Självklart provlåg jag hennes goa säng. Det hör till...

Sedan tog vi oss i kragen och bakade chokladbollar. Jag bakade. Sara slogs med min bror. Rättvis fördelning indeed.

Och tecknad film blev det, icke att förakta! Sune liksom, finns det goare kille?


Bästa kommentaren för dagen:

"Om man smörjar in sig med läppbalsam innan man går in i duschen så behöver man inte torka sig efteråt, det rinner av på två sekunder. Dessutom luktar man körsbär i flera veckor!"

PERFEKT! 

Av Ordbruden - 6 april 2012 15:09

 

Yep, moving in!


Fast nu skall jag till Sara och hänga. Ganska så awesome faktiskt. Liksom hela våren och sommaren - till att börja med...

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards