Ordbruden

Alla inlägg under maj 2012

-

Av Ordbruden - 4 maj 2012 19:59

Tror bestämt det blir häng med världens finaste tjejer ikväll. Tanken var ju att cykla. Hehe. Vi åkte bil. Och köpte godis istället. Fint, serru!


Idag har vi varit produktiva och spelat in massa film, fint serni.

Av Ordbruden - 3 maj 2012 17:31

Har fått en diagnos. Står på papper. Äntligen har de fattat - det ÄR fel på mig. YAY!

Av Ordbruden - 2 maj 2012 17:43

Jag gillar broccolli.

Och sås.

Helst ihop.

Och kroppen krampar när jag hör fina låtar - det är sant.

Är väldigt svag för citat.

När någon citerar låttexter.

Av fina låtskrivare.

Alla gånger.

Det satt en gren i mitt hår.

Har legat i vitsippebacken.

Så värt det.

Älskar att ärligt kunna svara bra på frågan hur är det.

Idag sken solen.

Idag sken jag.


 

Av Ordbruden - 2 maj 2012 15:33

 

Jag äter glass med gaffel. Så är det bara.

Och jag har svullet smalben. Eftersom jag trillade i stentrappan.

Lyssnar på Svanungar. Sjunger om en parfym. Tycker det är fint.

Av Ordbruden - 1 maj 2012 17:01

 

Bokmanusredigering och stek på altanen större delen av dagen - me like!


Fint med sol idag.

Och innan jag glömmer - tack alla som firade min made-day igår, haha! Sjukt internt men helvetiskt kul. Firade gjorde vi på finfint berg i en skog. Vi sov - fina ni.


Älskar hur allt luktar bränd hud efter en dag i solen. Och lite sand, vet inte varför men så luktar det. Nu är jag dock nyduschad och skall dra på lite kläder... Kan vara fördel. Innan jag sjappar iväg, hämtar upp Leo. Vårfirande och fika med Terese och andra fina själar blir det ikväll - gilla!

Av Ordbruden - 1 maj 2012 12:03

Mamma: "Det enda som dödar dig är jordnötter, cashewnötter och mandel."


Lillebror: "Men om man är för länge under vatten kan man ju också dö?"

Av Ordbruden - 1 maj 2012 12:00

"Ja, men det kan ju vara så att eftersom allt du gör, gör du så helhjärtat att du kanske blir mycket tröttare och därför behöver sova mer. Men vad vet jag, det är bara mina teorier."


Fast just där och då höll jag på att gå sönder för att det var så fint sagt.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards