Ordbruden

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Ordbruden - 4 juni 2012 12:16

Dagens studentfirare aka fotograf och oseriös, poetisk filur:


 

Som sagts tidigare, svarta tight-ass-jeans idag. Till det sockersötsockervit tunika och JA, röd bh under. Herre min get vad det provocerar... Just därför.


 

Och så bestämde sig mitt hår för att ha en jävligt bra hårdag. Tack o store hårdgud, tack!


Uppdate: HÅRgud, tack o store hårgud...men detvar för roligt för att ta bort. H.R skrattar, så det är okej.

Av Ordbruden - 4 juni 2012 11:15

Springer runt i mina svarta tight-ass-jeans och sjunger med The Killers. Högt och med inlevelse. "Tell me what you wanna know - oh come on! There ain't no motive for this crime."

Klipper snöre och trär i hemmasnickrade etiketter till alla fina studenter och fäster i de rättvisemärkta rosorna. Vad hände där egentligen? Guess that someone imprinted me...


Kan inte förstå att det bara är ett år kvar. Men herre min get vad det året kommer bli bra! Med Hästens Riddare, Min Följeponny, Fröken Å, Galinda Jordgubbssnöre och alla andra själar som gör livet värt.

Vi skall under året åka till både Spanien och Brighton. Och sätta upp en musikal. Åh, det här blir bra.


 

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards