Ordbruden

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Ordbruden - 7 juli 2012 22:20

"Man behöver inte alltid vara snygg för att vara fin."

SofiaGalinda 2012.07.07

 

 

Bilden har väl egentligen ingenting med inlägget att göra...
 Fast haha, sjukligt bra ändå.

Av Ordbruden - 7 juli 2012 21:48

Har varit ute och sprungit med två body guards. Som Gustav sa, "folk kommer tro att du är en sån där viktig person..." Min moder tyckte tydligen det var lite väl destruktivt att springa själv i skogen en lördagskväll - jaja.

Kände mig lite som typ kronprinsessan faktiskt där jag sprang med två cyklande muskelberg bakom mig - ja, jag säger då det!


Nu är jag i alla fall ren och fräsch igen och borde såå packa för imorgon efter jobbet skall jag tillbringa tvåhundrafemtio timmar på olika bussar för att sedan återförenas med dessa själar två hela nätter och en dag:

 


Och det ser jag väldans mycket fram emot.


Sofia skall tydligen skriva in mig på en kurs. Fint det där.

Och med det önskar jag er trevlig kväll.

Av Ordbruden - 7 juli 2012 11:48

Jahaja. Tydligen är det husvisning i huset mitt emot idag. Jo, det märkte jag när jag drog upp persiennen i morse, typ efter att jag precis vaknat och möttes av ett par på balkongen, någon meter ifrån mitt fönster. Hann täcka 'fuck my life' innan jag släppte ner insynsskyddet igen och tänkte 'ja, nu har de ju sett grannen i alla fall och därför kommer de aldrig köpa huset så jag kommer aldrig behöva se dem igen - okej, det kunde varit värre....jag kunde ju varit helt naken liksom....'


Ligger i soffan och frossar i fina strumpor på en hemsida som Fröken Å länkade mig. Blir alldeles lycklig!

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards