Ordbruden

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Ordbruden - 24 juli 2012 20:32

Stressigt på jobbet idag - check! Ett tag var det så illa att jag såg i kors och det högg under revbenen. Men eftersom vi är Ninjor både Julia och jag så löste det sig fint.


Och lite ballt var det allt när Mirre klev in och sa: "Hej Bianca!"

You say what? Liksom. Men väldigt trevligt att träffa denna sköna prick - om än lite skruvat. Att prata med någon från en blogg - irl!


För några timmar sedan hotade min hjärnsubstans att rinna ut - igen. Den gjorde det en period. Så tjaa, jag drog på feta Urbanears, solbrillor och easytones och gick en sväng. En lång sväng. Och det var kvalmigt och varmt och äckligt men nödvändigt. Ja, lite så.


Tänkte duscha men det blev grill på altanen iklädd fetsnygga pyjamasbyxorna istället. Duschen blir nog om ett tag. Ja, nu vet ni det!


I detta nu tittar jag på Allsång på Skansen. Jag har bara en sak att säga - var fasen är Anton?!?!?!?!??!!!


Roadtrip är bokad tillsammans med tjejorna. Åh herre min get. Det blir legendariskt.


Ah, men ni fattar grejen? 


Av Ordbruden - 24 juli 2012 20:26




Lillebror sitter med sin "onödig fakta"-app:

"Visste ni att det finns två golfbollar på månen?"


Morfar utbrister då:

"Jaså! Är det där den är! Jag undrade just."


Och resten av sällskapet bryter ihop.




Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards