Ordbruden

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Ordbruden - 1 augusti 2012 21:31

# Jag tycker det är sjukt obehagligt att dricka mjölk som knappt passerat sitt bästföredatum

# Jag tycker om lockigt hår:

# Ja, det är lite fläsk som trillar över kanten på linnet - MEN JAG ÄR MÄNSKLIG FÖR FASEN!

# Jag har tröttnat på åhherrejävlarvadjagtränarheladagarna-bloggar

# Jag läser dem ändå

# Många av de bloggar jag läser - suger ganska hårt

# Jag är på ett strålande humör

# Kan inte låta bli men saknar Kevin&Jonas och den där skumma kvällen med Sofia och jag vet inte vad jag skall säga om allt det

# Jag är en ninja på att städa allt utom mina egna saker

# Jag skrattar helt sinnessjukt mycket åt den här bilden:

# Jag är värdelös på att länka källor

# Jag vill flytta hem och städa min garderob och omfamna hösten och tända massa ljus

# Jag bestämde precis att jag skall sticka färdigt halsduken jag inte ens kom halvvägs med förra hösten

# Skrattar fortfarande åt bilden


Ja jävlar vad jag är bra.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards