Ordbruden

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Ordbruden - 11 augusti 2012 20:00

Ser tillbaka på veckan och tänker att det var en riktigt bra sådan. Helgen började med tapas på bryggan i solen och havet lugnande i periferin. Årets första kantareller dessutom - sämre kan man ha det.


tapas/brygghäng/karta/solnedgång/grym altan


En måndagsdejt fick jag - en fin sådan. Som mötte upp mig på jobbet och vi handlade tillsammans. Elise. Trevligt prick det där. Tacos åt vi, pratade massa skit, lyssnade på Kent, tittade på Vänner och världens feel-good-film. Hög mysfaktor på det!


Natten mellan tisdag och onsdag fick jag ett "jag cyklar upp imorgon"-sms. Eh, jaha, tänkte jag. Så det blev till å ställa klockan på tidigt på min lediga dag, ta en PW ner till affären - köpa frukost, städa hela lilla lägenheten, springa en sväng till apoteket och tillbaka, bra uppförsbackar det där - panikduscha och tja... titta på OS. Innan cykeln dök upp. Emil kom hit. Trevligt. Hehe.


Kära kusin och tillhörande pojkvän kom upp igår. Som sagts tidigare så mätte vi varandra ögon. Inget konstigt alls. Och efter en rysligt bra dag på stranden har vi nu varit nere och handlat och skall snart käka tacos och gubbgodis. Tjoho!


  lilla Mys storasyster/nya jeans/dr Martens/kusin/kusins pojkvän/ankare/skosamling

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards