Ordbruden

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Ordbruden - 14 februari 2013 11:21

dagen igår höll världsklass. vi botaniserade i peruker, tittade på folk som trillat på gatan, tappade popcorn, dog lite över wallströms snygghet, gick på fel spårvagn, gick av den igen och skrattade så mycket att jag fick hänga mig över ett staket och sofia och maja gick åt varsitt håll, låtsades att de inte kände mig.


det var min dag och bara min men fasen vad gärna jag delar den med fina människor som ovan nämnda.


och idag är det alla stjärtas dag och stjärter dam har gratulerat mig och jag har mmsat bild på mina trötta ögon ovanför världens finaste rosor jag i skrivandets stund inhalerar.


om en stund kommer mannen från vidderna. internt skämt. du känner honom som hästens riddare. tills dess skall jag förhoppningsvis ha bytt om men säkert vet man aldrig. eftersom jag skriver blogginlägg att skicka till tidningen. ja, nästa vecka är det fröken som skriver för lokaltidnigen och webben - h e l a veckan. hej marknadsföring!


jag gillar tulpaner.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards