Ordbruden

Alla inlägg under februari 2013

Av Ordbruden - 3 februari 2013 09:29

okej, jag erkänner - jag är en riktig jäkla schlagerfjolla. förr i tiden var jag mycket öppen med det men på senare tid har jag gömt undan kärleken till rosa glitter, konfettiregn, eldexplosioner, trallvänliga melodier, paljettklänningar, snabbgenomgångar och pausunderhållning. men eftersom jag år tvåtusentretton lovat att inte bry mig så fruktansvärt mycket om vad andra tycker så erkänner jag härmed att jag är en tvättäkta schlagerdrottning som gärna hade varit med i denna kommersiella cirkus. låten jag skall tävla med får väldigt gärna skrivas av thomas stenström eftersom jag är lite kär i honom. och alla ni som drog efter andan, svimmade av en stund - skärp er! hur kan man inte älska det?


och från och med nu skall jag bara vara svår och lagom privat och personlig. för jag rensar bland gamla inlägg och om några timmar skall jag fotas för en tidning eftersom jag tydligen är lite bra på det där med att göra bilder. på fredag skall jag starta företag och i eftermiddag spelar jag musikal. jo, det går ganska bra nu.

 

och just det - jag älskar ola salo också.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Ovido - Quiz & Flashcards