Ordbruden

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Ordbruden - 9 juli 2013 23:21

Har ni hört om min besatthet av saker som med snarlik färgkulör matchar mitt nagellack?
(förmodligen inte eftersom jag tydligen inte bloggat det senaste decenniet)
(schysst att slänga ordbruden i ansiktet på er och sedan bara dra)
(kanske ganska så smart i och för sig - att låta er smälta allt)
 

Hörlurar.
Urbanears.
Orangea...
I  K N O W !
 
 
Och idag har jag blivit väl medveten om att jag bor på landet.
(i alla fall några veckor till)
Och att det finns en tjusning med det också.
 
 
Dessutom har jag haft finbesök som efter grill och för mycket vattenmelon resulterade i fotografering av oförskämt söt modell.
 
 
Och jag ska blogga om alla andra orangea saker som matchar mitt nagellack. Liksom lediga dagar när det kändes som helg fast det var vardag, påskrivna kontrakt och riktig helg men inte just nu.
Imorgon är jag ledig.
Då ska det regna.
Det gör mig lycklig.
Liksom Håkankonsert om än på TV.
Leo och jag ska kolla igen.
Och igen.

Ordbruden


En bekräftelseknarkande, egenkåt allroundkonstnär – besatt av ord, kylskåpsdans och suddiga förgrunder. Med ett hjärta som pulserar och en sen tonårsrevolt.

Om att få vara och inte ständigt vilja bli. Om att inte verka svår men ändå vara det.

     

.sätta kedjor på en Hurricane

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

     

.i en frusen tyst minut

     

.vilja bli

     

.där din axel blir till hals

       

.det luktar lite dig om mig

.och en liten tagg borrades in i hennes rygg

     


Skapa flashcards